Tävlingarna!

Ja då har vi hunnit med hundens nationaldag, lydnadsprov i Lomma och agility i Simrishamn!

Och sammanfattningsvis har det gått mer än kanon bra får jag säga!
Hundensnationaldag tog vi hem första priset även i år fick väldigt höga poäng nästan utklassning!
Lydnadsprovet i Lomma gick helt suveränt det också 173 poäng och en placering nr 2 på pallen!
Ett till så har vi vårt Lydnads Diplom!
Och agilityn idag fick vi fem fel i agilityklassen för en vägran som var totalt mitt fel jag kom snett så hon fick inte slalomet i sikte men det såg faktiskt ut som om hon skulle fixat det ändå om det inte hade varit för att jag kallade in henne och gjorde ett så kallat omskick. Men i alla fall var hon klockren!
Hoppklassen blev felfri och en andra placering!! Första hopp-pinnen på andra officiella tävlingen!

Så ja jag kan ju inte annat än att vara hel nöjd med Mira!
Bäst bästa hunden.
Är ju lyckligt lottad att få lov att äga en sån underbar vove!!

Då är det Agility tävling i Bjuv 4/7 som står näst på tävlingslistan.




Kommentarer
Postat av: Ett Mira fans

Ni har klart hittat en bra hund:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0