Agility Bilder och uppdatering

Agility uppdatering!

Jaha, då har det hänt mycket sedan sist eftersom jag inte har tänkt på att skriva men nu får jag väll göra det.
Alice är uppflyttad till klass 2 med Alice i hopp! De har 2 pinnar i agility.
Mamma kan inte tävla till helgen, fast de är redan anmälda så Malin får ta över så nu hoppas vi att Malin får minst en pinne i agility.
Förra helgen tävlade jag och Mamma i Älmhult!
Jag är riktigt nöjd faktiskt. Alice var redan iklass 2 då men mamma hade anmält så hon startade.
Vi hade fyra chanser på oss eftersom det var 2 agility lopp och 2 hopp lopp.
Alice hoppade kontaktfälten och i hopp gick det väll sådär.
Betti och jag tog oss runt en bana felfritt och kom på 3:e plats och fick pinne :)
de andra 3 loppen gick inget bra, Jag tror hon blir osäker när vi kommer till agility pga. kontaktfälten och då sticker hon och leter efter sin matte.
Men jag Är väldigt nöjd :)
Malin ska tävla med Alice till helgen det ska bli kul och se hur det går hoppas det går bra!
 
 
Sen så börjar skolan på Måndag!
 
Allt går bra med Max han ÄLSKAR tunlarna och platten ;)
Men han lyssnar för dåligt om det är något intressantare då sticker han ifrån mig jag tror inte att han skulle rymma men ändå!
Han var dålig i magen ett tag så vi slutade ge honom godig och nu är ok i magen :S
 
Mamma Malin Jocke och jag var på klubben för någon dagsedan tror jag Mamma tränade Alice och gaia och Jocke tränade Mira lite men han tyckte det var läskigt att springa med henne när Mamma eller Malin var där.
 
Jaha då antar jag att jag lägger upp lite bilder och nu tar jag från en massa olika tävlingar sa alla är inte från samma.
 
 
Malin tar pinne med Alice och blir uppflyttade i klass 2 hopp.
 
Ser ut som betti sticker ifrån mig :(
 
Alice med lite längre päls!
 
2:a inte illa. Bra jobbat mamma <3
 
Helt bedårande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0