Lite ny uppdatering

Här kommer en ny uppdatering om hur det går.
Nu värkar allt gå bra valpen har Kissat och bajsat ute och inte inne, han har sovit i köket vid de andra hundar!
Så klart är han ju inte van vid koppel men det ska nog funka jag har fortfarande inte hunnit lägga upp bilder på honom, men ska göra det.
Jag hörde ett ljud utanför för ca 5 min, det var Mira och Alice som busa men mamma hade även fått Max att hänga med lite han kunde luffa efter dem och visade att han var glad och nöjd!
Det är mycket bättre idag än igår men jag tror att han var väldigt trött efter igår.
Efter bilresan igår var vi tvungna att skölja av honom för att han hade bajs som fasnade och dregel.
Mira är super duktig hon förstår att hon ska hålla avstånd men allt är bättre eftersom de kunde busa så smått.
Alice är också duktig, hon gör inget alls ;)
På måndag är det träning då jag ska träna Betti och mamma ska träna Alice, Max ska följa med för miljö träningen och det är inte så långt så det blir nog inte super problem med åksjukan.
Mamma har några bilder som vi ska lägga upp snart,
Nästa helg bilr det Malmö där Mamma och Alice ska tävla så får vi hoppas att de tar en pinne!
Snart skickar väl mamma iväg mig till posten så får nog avsluta skrivandet här :) Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0