Stephanies Uppdatering

Hejsan, eftersom mamma inte har tid och jag ska få min egna hund gav mamma mig bloggen så det blir lite uppdateringar.
Vi kommer att få en till fyrbent kompis imorgon, han heter Max och är en Amerikansk cocker spaniel hane.
Han är en svart liten krabat på 5 månader och 2 dagar.
Alice har blivit stor och tillochmed börjat tävla. Hon har tillochmed tagit en pinne.
Det går så där, oftast är det bara att hon river eller någon vägran det blir oftast inte disk!
Alice har blivit en stor vove
Själv tränar jag en liten pudel som heter Betti eftersom ägaren inte kan springa.
Vi har tävlat två gånger en gång i Råådalen och en gång i Höör.
Men Betti vill inte springa med mig i bland då ska hon bara sticka till matte.
Mira tränar inte eller tävlar om hon inte varit så jobbig att ha med hade jag eller mamma kanske startat henne någon gång.
Men jag har tävlat med henne två gånger en gång Lomma och en gång i Höör Båda blev diskningar men det var bra träning både för mig och henne.
Det kommer lite mer sen men jag ska snart till skolan imorgon kommer det antaglingen upp lite bilder på Max. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0